tisdag 4 december 2012

"Femtio genanser av honom..."

Jag kommer inte igenom den! Alla sa och skrev att den var så fantastisk, man kunde inte släppa den och knappt vänta till tvåan och trean....och jag har läst 150 sidor och tycker den är såååå tråkig. Vad är grejen? Vad är det jag inte fattar? Är det jag som är käring?

Så idag läste jag en blogg där bloggaren kör rubriken "Femtio genanser av honom", jag blev så glad....tills jag läste att hon inte kunde läsa den för att hon blev så generad! Inte ens det blir jag...däremot så skriver hon ("hon" heter Nina Åkestam och skriver för Resumé);


"Min alldeles egna klubba med Christian Grey-smak"!?!? Jag förstår faktiskt inte hur man kan skriva om sex på ett så osexigt sätt. Någon som vet om det bara är översättningen, eller om det är såhär på originalspråket också?"
Jag kämpar vidare för jag ska läsa den, men det blir nog inte tvåan och trean...det blir Kepler's fjärde! Mycket mer min stil.
Nu ska jag iväg på fotografering, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar