måndag 7 januari 2013

"Helsingfors blommar av arkitektur och mode" - Elle.se

Ordningen är nästan återställd, vanlig arbetsvecka, som om ingenting har hänt. Första natten när man vänt på dygnet i två veckor är hemsk! Först kunde jag inte släppa boken, sen kunde inte Kristian heller sova och gick upp. Sen kunde inte Sheila heller sova och for upp och ner ur korgen för att dricka flera gånger under natten. Kl tre kom Kristian tillbaka och kl fyra kollade jag mobilen och hade fått mail från Sanna som jag var tvungen att läsa...låg sen och halvslumrade med huvudet fullt med tankar på barnen. Kl 6 frågade Kristian vad klockan var (hmm...) och sen började vi prata och så flög Sheila ur korgen igen...men efter två veckors ledighet har jag ändå känt mig pigg hela dagen...nytt försök i natt:-)

Kollar just nu Inkognito...1,5 av 5. Trist, barnslig och svårtolkad...men snygga skådisar som tur är. Slutet ikväll var förväntat men kryddade till det något ändå. Kollar nog avsnitt två imorgon ändå!

Apropå resor, kolla reseguiden på elle.se om Helsingfors, lockande!
http://elle.se/designhuvudstaden-helsingfors/

Nu: dogwalk Sen: Sandmannen
(Bild:Elle.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar