söndag 6 januari 2013

Söndag - efter - jul - tankar

Två saker som jag inte har tagit tag i den här ledigheten, synundersökning och städa/sortera garderoben....fast vad spelar det för roll egentligen? Synundersökningen kan jag ta en lunch eller en dag efter jobbet och garderoben tar jag nästa helg...eller kanske en annan helg:-)

Sex Johan Falk filmer har det blivit, bra tempo, särskilt den sista...Kodnamn Lisa. Totalt får dom nog 3,8 av 5. Jag gillar svenska deckare. Ser fram emot Inkognito som börjar i morgon!

Jag hann inte heller läsa ut Sandmannen av Lars Keppler heller men jag är på god väg! Han är så bra! Högt tempo! 4 av 5 får hans böcker, missa inte! Däremot Femtio nyanser av Grey...jag får helt enkelt ge den en chans till när jag får tid.

Nästa jul vill jag åka till Filippinerna, tre veckor bland öarna vore nice! Sanna är där nu. En hel månad...ibland vill man bara vara 20 igen.

Jag mixar lite bilder på Falk och Filippinerna, ibland säger bilder så mycket mer. Bilderna är lånade från Google images. Jag hoppas att Sanna snart bidrar med några fler!

För första gången på två veckor ska jag i säng före 01 och upp före 10...dags att ta ner tofsen på huvudet och hoppa ur myskläderna...dags för lite business klädsel (nja, kanske något överdrivet), mascara och släppa Falk och Keppler till förmån för nya jobbprojekt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar