måndag 16 juli 2012

Semester och Torekov

Det går i 190 hela tiden, det är kul och mycket som händer men jag vill ju "hinna" ligga i min Fatboy också...sen midsommar har vi varit på middagar, haft middagar, haft vänner från Frankfurt/Paris på besök, varit en sväng i Köpenhamn, tränat mycket och kommit igång med mina morgonjoggingturer igen. Vi är inne på andra veckan på vår semester, det är så skönt med semester! I förra veckan va vi hemma och bara hade det gott. Den här veckan är vi i Torekov och har det också gott. Idag har vi legat och solat på förmiddagen och suttit under parasoll och druckit rose på eftermiddagen...vi bor på spaområdet till Torekov hotell på Solsidan området. En stuga som ägs av BRIO där jag jobbar. Imorgon ska vi ut och vandra med vänner och på onsdag tänkte vi ligga i spapoolen och bara slappa. Jag har börjat på Kristina Ohlssons ny Paradisoffer så det tänkte jag lägga kvällen ikväll på. Vi har fantastisk utsikt över havet, Kullen och Hallands Väderö...ganska coolt att se regnet och blåsten från första parkett. Igår kväll tog vi en öl nere i hamnen på Fiskhuset, det är en underbar liten hamn här i Torekov med flera bra ställen och en massa människor som flanerar och sitter på uteserveringarna och kollar in folk. Ett ställe helt i min stil...sen kollade vi in flera riktigt läckra hus, jag hade absolut kunnat tänka mig att bygga något läckert med havsutsikt här uppe... Jag tänkte inte kommentera vädret särskilt mycket men det är verkligen sämsta sommaren någonsin... Kram Å

2 kommentarer:

  1. hej hej
    Roligt att du gillar dem & jag lägger ett par gröna strl 37 till dig.säg bara till om du ångrat dig!
    Hoppas att solen lyser på dig!!!
    Varma hälsningar
    Lise-LOtte Nydahl :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vad snällt! Vi är i Torekov just nu så jag kommer antingen lördag eller måndag. Kram och tack!

    SvaraRadera