söndag 17 februari 2013

Snyggt samarbete, Coca Cola light och M Jacobs

Marc Jacobs och Coca Cola light, ett riktigt snyggt samarbete! Första burken av tre presenteras den kommande veckan. Som ni vet så gillar jag samarbeten skarpt. Starka varumärken som tillsammans blir ännu starkare och visar upp sig i varandras resp målgrupper, smart, intelligent och inspirerande. Tycker jag. Supersnygga burkar!

På Dagens Media kan man läsa att Marc Jacobs har designat varje burk som en hyllning till de tre årtionde som Coca-Cola light funnits och först ut är 90-talsburken. 1990-talet är den era då Marc Jacobs själv gjorde sig ett namn som modedesigner och blev berömd för att bland annat tagit grungen in i modevärlden.

Marc Jacobs designade 80-talsburk för Coca-Cola light kommer ut i butik i mars och 00-burken släpps innan midsommar. Den 12 mars lanserar Coca-Cola light den officiella produktkollektionen från samarbetet.

Nu är det söndag eftermiddag och jag slappar efter en mysig långrunda med vännerna Annelie, Jaak och Veronica i Höllviken. Där är så fint, en perfekt runda i skog, längs havet och genom villaområdet med fina hus. Vi avslutade med fika på Märta's café där vi satt ute med filtar och åt soppa. Nu har jag badat både hund och mig själv. Efter duschen testade jag Hugo Boss Nuit woman bodylotion, riktigt fin. Doftar gott och härlig att smörja in. Fin svart tub. Får högsta poäng.

Ha en härlig söndagkväll!
(Bilden har jag lånat på Dagens Media)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar