måndag 13 maj 2013

Linköping på business trip

Framme på Scandic City i Linköping...efter möten på BRIO i deras nya, fina lokaler. Jag känner mig stolt över mitt jobb, stolt över mina duktiga leverantörer och glad att det snart är klart. Så fort allt är på plats ska jag ta lite fina bilder och visa. Känns kul att jag kan sätta mitt namn på ett sånt projekt och ärligt säga att jag är stolt över mig själv.

Nu ska jag hämta energi inför två tuffa dagar fyllda med seminarier, mingel och spännande diskussioner. Ångrar mig just nu att jag lämnade joggingskorna hemma. Jag bor alldeles vid en lummig flod med en perfekt joggingbana där det joggar runt folk hela tiden. Blir så inspirerad. Å andra sidan har jag lite annat jag behöver läsa så det gör jag istället.

Ett av seminarierna i morgon leds av Kristin Kaspersen, det ska bli kul. Jag gillar henne, blir kul att se och höra henne live.

Dagens bild blir en bild på mina älskade barn som jag också är så stolt över. Båda jobbar och tar så fint hand om sina liv. Dom har härliga vänner och kärlekar i sina liv. Christopher är sambo med sin Sanna Li och är världens bästa säljare och Sanna Lu tar hand om sin hund, rider "sin" häst och jobbar på alla möjliga olika jobb. <3<3<3 Bilden är från deras Asien resa i vintras.

Ha en mysig kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar