söndag 18 augusti 2013

Höst på G

Dags att börja jobba och möta första hösten på mitt nya jobb. Känns lite tufft med en hel höst framför sig med utmaningar som är helt nya och lite "upp till bevis" feeling. Sen är det allt annat runt omkring som måste hinnas med, som man vill hinna med och att hålla balansen så bra som möjligt. En stor utmaning jag bråttas med just nu är att komma i säng i tid och inse mina begränsningar. Jag vill ju så mycket! Tänk om jag på något sätt kunde bli av med min hemska morgontrötthet också...

Vi har i alla fall avslutat vår semester med några fina dagar tillsammans med barnen och en av deras respektive på Bornholm. Varmt, soligt och jättemysigt! Känns underbart att vi fick några dagar ihop! Vi bodde så mysigt vid den fina vita sandstranden Dueodde, stugan var ful men med ett mysigt loft till ungdomarna, riktigt smart utnyttjande av utrymme. Jag hann med en runda i solen, vi spelade minimiålder, hälsade på vänner som har sommarhus på ön och hade en egen liten kräftskiva. 

Jag har läst alla böckerna om Christopher silverbielke under semestern, dom är skrivna av Buthler & Öhrlund. Lite väl galet emellanåt men riktiga streckläsare. Nu ska jag ladda ner Denise Rudberg och sen rakt i säng! Hoppas den är bra.

Mjuk start i morgon, mail, planering, hej till kollegor, funderande och sen ett Tabata pass på det. Så hoppas jag att min måndag blir.

Ha en bra vecka! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar