måndag 16 april 2012

Bilder

Angkor Wat, Kambodja
Imorgon ska jag på fotografering hela dagen, superkul! Men så har jag också ett riktigt kul jobb! Jag älskar bilder, fina bilder, bilder på människor, inredning, trädgård, hus...allt möjligt. Jag skulle kunna fylla hur många inlägg som helst med fina bilder fast det hade nog blivit trist...vi ska fotografera några bilder till en katalog jag håller på med tillsammans med en riktigt duktig AD vid namn Lotta Diab. Ett jättekul projekt, den kommer bli jättefin. Den ska tryckas på engelska och tyska i 300 000 ex av varje och läsas av många människor...Tänker man på hur mycket jobb det ligger bakom en katalog? Troligtvis inte...


Katalogen ska innehålla alla fina BRIO leksaker, både klassiker och nyheter. Det blir mycket färger, hela varumärket sprakar av färg vilket är jättekul. 


Apropå bilder så kommer här lite bildinspiration!
En bild lånad "hos" min vän Niki
och hennes blogg My Scandinavian Home,
det finns massor med fina bilder
på hennes blogg. Jag gillar det gula 
inslaget i denna bilden
 En av mina favoriter från
vår resa till Kambodja, Phom Penh. En helt annan
värld fylld med färger
En underbar vinkel på Sheila liggandes på rygg,
Sanna är duktig fotograf
Kärlek mellan barn och hund <3
Kusiner <3
 Påsktax
Skilda världar, där tiden står still...
 Ett helt ok badrum i en annan del av världen...

 Bayon, 216 ansikten i sten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar