fredag 11 november 2011

111111 kärlek



En hel helg framför oss helt utan trädgårdsarbete, trädgårdsgubbar, måsten som har med trädgården att göra...känns helt fantastiskt och märkligt. Så vad ska vi göra istället? Gå ut och gå, bubbelbada, fika på stan, läsa bok, träna...jag ser verkligen fram emot helgen, och blir det inte hälften av det jag räknade upp så är det helt okej det också.


Jobbsökningen ja, den har väl kommit av sig lite med anledning av allt fixande här hemma och ett och annat mindre uppdrag som kommit emellan. Men jag har berättat och med det kommer det en och annan och hör av sig och med det kommer ett och annat spännande möte och med det så finns det ett par spår som jag är riktigt sugen på. Men jag fortsätter berätta så ser vi vad som händer, så om ni därute har några tips så är ni mer än välkomna. Även om det handlar om konsultuppdrag för en period eller som kanske inte innebär ett fulltidsjobb så är jag intresserad. Ett spår som kanske börjar visa sig vara realistiskt är just att bygga upp lite egna uppdrag inom kommunikation och faktiskt driva mitt eget. Vi får väl se:-)


Idag är det då 111111 och en (såklart) poppis dag att gå och gifta sig på...kolla den här "most colorful wedding cake in the world"...
Den är i mina ögon ganska ful även om jag gillar idén men historien kring den är ganska söt, kolla här så kan ni läsa om hur den kom till och paret som verkligen hade den som bröllopstårta på sitt bröllop;-)


Apropå bröllop så gifte sig våra vänner Ellen och Hira ganska hastigt förra lördagen. Jag tror att jag vet varför det blev lite hastigt bestämt men dom har ännu inte gått ut med det. Ellen och Hira och jag (och flera tusen andra) jobbade ihop på Sony Ericsson. Ellen var min stora inspirationskälla när det gäller kläder. Ellen klär sig coolt och superfräckt, hon drar sig inte för någonting som hon gillar och hon är lika snygg i allt hon tar på sig. Jag tror att hon tycker det är helt okej att jag lägger upp ett par bilder på hennes bröllopsklädsel som jag lånar på hennes blogg. Kärlek <3


Och med kärlek önskar jag er en bra 111111 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar