tisdag 22 november 2011

Full fart genom dagen...

Idag har jag inte suttit ner på hela dagen (igen!), nu kl 23 satte jag mig ner. SATC på trean, vill inte missa! Men såklart var det samma avsnitt som nån annan kanal sände i söndags kväll...jag borde i vilket fall som helst gå och lägga mig för imorgon blir lika stressig som idag. Hoppas jag får ett jobb snart, det är för stressigt att vara ledig!


Idag: upp 7.20, ut med hundarna en timme. Iväg 9.30 till ett 1,5 timmes viktigt möte och därefter direkt till mysig lunch med fina Mia på Minc, vidare till Sova för att hämta en madrass och sen vidare till Ica för att handla tre fulla matkassar. Hem, ut med hundarna igen (kl är nu 15.30), denna gång får dom en halvtimmes runda. Städar huset, plockar undan-dammar av- tvättar toaletterna-dammsugar och tvättar golven. En macka på stående fot, iväg till Mc Donald´s för att handla en hamburgare till sonen som glömt plånboken hemma och står och väntar vid Mobilia, plockar upp honom och vidare till Musik café på Heleneholm för att bl a lyssna på duktig dotter (stolt) och duktiga Susanna som sjunger på kvällens konsert. Därefter övningskörning med Sanna (Malmö-Hököpinge), in för att göra Gulasch till 11 trevliga, snygga tjejer som kommer på lite onsdagsmat, vin och bubbel...nu ska jag strax sova för i morgon står kl på 06.00, föredrag i stan kl 8.00...ja, jag missade att säga att jag även har beställt tårtor till lördagens 18-årsfest (30 pers på middag), beställt efterrätt och bröd till i morgon och pratat med en rekryterare ang ett mycket intressant jobb. Ja, jag till och med lockade håret i bara farten i morse...


Stressad? Jaa...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar