tisdag 15 november 2011

Har du en tatuerad Arla-ko?

För första gången på tre veckor kunde jag gå på ett pass NTC, såå himla härligt! Jag verkligen älskar att träna så jag nästan svimmar, hur knasigt som helst men så är det. Det är inte min grej alls att ligga med ont i nacken.


Jag har bestämt mig för att ändra lite i träningen och sluta med Bodypump ett tag och ta mindre vikter på NTC´n och köra lite färre Combat pass, istället ska jag ta lite spinning (fast det är ganska tråkigt men ger bra resultat), lite zumba (jättekul) och fortsätta med mina powerwalks med hundarna...detta efter att jag upptäckte två saker, 1. har gått upp 2 kg i vikt vilket jag inte vill och 2. jag har blivit bredaxlad (min fina tajta skinnjacka sitter inte snyggt över axlarna längre)!


Hur kan man få sina kunder att tatuera in sin logga?! Läste precis på Resumé att Arla har fått sina kunder att tatuera in den lilla mjölk-kossan...förstår att press-chefen är ganska nöjd:-). Läser man vidare på Matvarupriser.se så kan man läsa att det är ett krig mellan Arla och Skånemejerier som driver kunderna till detta, för att visa sitt stöd. Men jag förstår fortfarande inte hur man som kund kan gå så långt? Trodde först det var dom anställda men icke. Helt otroligt, vilket varumärkesarbete!
Skulle någon fråga mig om vem som var starkast skulle jag nog svarat Skånemejerier iofs...

Sov gott!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar