fredag 25 november 2011

Åse gillar gelehallon

I onsdags kom dom goa, glada tjejerna som jag har lärt känna här nere i Vellinge. Vi blev 10 stycken, ja, min bästa vän Camilla fick ju såklart också komma med. Jag gjorde en god Gulasch med ett surdegsbröd från Njutbar och världens bästa Raw food knäcke från Julia P och lite Brie, gräddfil, pumpakärnor till detta. Efter maten hade jag en Chokladkopp med rom även den från Njutbar, lite mäktig men annars god. 


Eftersom jag har en iPhone 3 blir det inte mycket fotograferat efter det blivit mörkt. Så därför har jag bara en enda bild från kvällen...
Såklart blev det en massa vin också;-) Kvällen slutade sent och torsdagen blev ganska trött...men, som traditionen i denna familjen är så bakades det en hel massa lussebullar här hemma igår, trots tröttheten. Det gör vi alltid innan Sanna fyller år. I år fyller hon år första advent så imorgon blir det ny fest. Ett stort gäng släktingar och ett stort tjejgäng blir det. Årets önskelista består faktiskt mest av skor och väskor...det kan komma från hennes mamma;-), alltså jag menar sko- och väskbehovet...på önskelistan står; pumps i rosa från BikBok, svarta Jeffrey Campbell och gärna en fin handväska som INTE är HM...


Nu blir det fredagskväll! I år har jag följt Idol och hoppas starkt på Amanda F eller Moa, heja tjejer! Jag älskar den här typen av "organisation", tänk att få projektleda ett projekt som Idol, så himla kul! 


Happy Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar