torsdag 17 november 2011

Raw food knäcke och mingel

Jag är mörkrädd. Just nu sitter jag och tittar på "Handen som gungar vaggan" helt ensam, Sanna och hundarna har gått och lagt sig och både Kristian och Christopher sover borta i natt...hur dumt som helst. Känns inte alls mysigt men svårt att stänga av filmen när man är mitt inne i den. Rädslan kommer komma när jag stängt TV:n och släckt, usch...det lär bli en sen kväll...


Idag var jag bjuden på mingellunch hos min vän fotograf Tine i hennes fantastiska studion på Saltimporten i Malmö. Helt underbara lokaler som jag har skrivit om tidigare. Man får nästan en "New York-känsla" i den ruffa, tuffa stora öppna lokalen. Där hade Tine samlat en massa spännande människor till en fantastisk lunch gjord av Julia P. Fantastiska bröd, ett Raw food knäckebröd som man åt som jag äter pepparkakor ungefär, ostar och ett par olika soppor. Jag fick en Gulasch som smakade så gott! Sen fanns det en massa gott vin och goda kakor till efterrätt.


Massor med trevliga människor, en riktigt härlig lunch en grå torsdag i november!
 Julia P vid sina härliga grytor
 Suddigt men riktigt gott bröd och Raw food knäcke
 Kära Karin fixade lite pallar från IKEA i en hast,
Tine hade inte full koll på att det skulle komma
SÅ många:-)


Om det är något som snart får mig att köpa en iPhone 4s så är det kameran i min fina iPhone 3, den är inte bra alls. Bilderna blir fula och suddiga och jag tappar lite lusten att fotografera...det får nog bli en "grattis till nya jobbet Åsa present" från mig till mig den dagen jag hittar mitt nya jobb! Det ska jag försöka komma ihåg!


Nu övergick jag från skräck till SATC så nu kanske det blir mindre rädslor när jag släcker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar