torsdag 26 januari 2012

I Kambodja käkar man kackerlackor...

Sitter här och känner mig ganska nöjd efter ett Power Hour pass i går och ett Piloxing idag, ett gym pass i måndags och tre en-timmes power walks, det är bara torsdag men jag känner mig ganska nöjd med veckan hittills. Förhoppningsvis blir det två power walks till och ett piloxing pass till. Det är absolut en vecka som jag gillar, dessutom har det blivit ett par sköna bad i bubbelpoolen också. Härlig avkoppling!


Piloxing, så kul! Just nu är mina favoritpass Power Hour, Body Combat, Piloxing och Body Balance. Min förhoppning är att jag ska hinna med tre-fyra pass i veckan även när jag har börjat jobba. Lika många power walks också, fast istället för 8-9 får det bli 6-7...det är bara att bita i hop;-)


Här kommer några bilder från Kambodja, den resan kommer jag leva på länge, länge...
 Skilda världar...
 Bamboo Island
 Många böcker blev det...
 Koh Rong - paradiset
 Avkoppling på hög, hög nivå
 Romantik på hög, hög nivå - vår "bungalow"
 Ta Phrom - Siem Reap

 Bayon



I Kambodja käkar man kackerlackor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar