måndag 20 augusti 2012

Fatboy, pannlampa och bok...

Jag har lite svårt att förstå vad det är som gör att av årets 365 dagar har vi typ max tre som det är 30 grader och inte under 20 på hela natten. Var kommer den värmen ifrån och varför stannar den så kort tid? 

Vi har ganska varmt i vårt sovrum på sommaren och såklart är det nästan olidligt nu när det är så varmt ute. Jag har flera gånger tänkt att jag skulle sova i min fantastiska Fatboy hängmatta så i natt ska jag det. Med täcke och kudde. Ska bli så skönt!

Idag, mitt i värsta värmen, var jag på ett superspännande möte. Ett möte som skulle kunna göra mitt liv väldigt annorlunda. Lite märklig känsla faktiskt, hur en rad möten och lite flyt skulle kunna förändra väldigt mycket. I min värld är jag säker på att det skulle bli riktigt bra. Men jag kan inte göra mycket för att påverka det, bara vänta, hålla tummarna och hoppas! Om det inte går vägen så har jag ialla fall min lilla plan, en tvåårsplan som går ut på att jag ska göra en förändring inom två år. Jag hoppas att jag lyckas något snabbare än på två år...

Jag har länge tänkt att jag måste testa Kappahl, det jag har sett har gjort mig lite nyfiken. Det känns som att dom det senaste året gjort en stor förändring i sitt koncept till det positiva. Men den senaste kampanjen som man just nu ser ute på stan känns ganska tråkig, eller kanske är det en bra "less is more" kampanj? Den skulle kunna vara bra men det är något med bilderna som inte tilltalar mig riktigt...här ser den lite ok ut men på stan känns den inte fräsch... men testa ska jag;-)
Nu kallar min Fatboy, pannlampa och bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar