onsdag 22 augusti 2012

Malmö Festivalen & Filippa K


Anna Ternheim var i Malmö igår
Yoga på Malmöfestivalen

Igår var jag och Kristian en runda på stan och Malmöfestivalen. Vi käkade indiskt på Lilla torg, ganska tråkig service men fantastiskt god mat. Rogan Josh med Raita och Naan bröd mmm. Sen tog vi ett glas Rosé på Mosaik och lyssnade på Anna Ternheim. Superbra konsert, mysig musik som är helt i min stil. Sen hade vi tänkt kolla på Melissa Horn också men åkte hem istället. Tråkiga och trötta:-)

Vi hann med några butiker i stan också såklart. Jag fastnade för några riktigt fina, enkla, kvinnliga klänningar på Filippa K, en cool handväska på Lindex City och några jättefina klassiska linnen på JC. Det får bli nästa veckas inköp tror jag.

Idag har jag suttit hemma och jobbat, fortfarande i "gåutmedhund" kläderna jag hoppade i i morse...det är så skönt att kunna få undan i lugn och ro när man vanligtvis sitter i öppet landskap med alla störande moment som det innebär. Jag är ju själv ganska social så det blir mycket snack och diskussioner vilket stör fokus enormt.

Nu ska jag avsluta, kanske springa en runda innan jag ska ut och äta med mysiga tjejer!
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar