söndag 23 september 2012

Äppelmarknad i Kivik

Idag har det verkligen varit vilodag efter en tuff vecka. Jobb, träning, konferens avslutades med en sen middag med vänner i går kväll. Idag har vi varit sega, till och med Sheila (vår kolsvarta lilla cocker flicka) har sovit mest hela dagen.

Nu har vi precis ätit isterband med dillstuvad potatis, sååå gott! Ikväll blir det lite film innan jag somnar som en sten. Jag brukar vilja hålla kvar helgen lite extra på söndagskvällen men ikväll blir det nog tidigt i säng. Hoppas jag...

Veckan som kommer fylls om igen med jobb och träning, jag hoppas att någon vill gå med mig på bio och se Snabba cash 2 också. Kanske blir det lite shopping för födelsedagspengarna och om vädret vill så blir det Österlen och Äppelmarknaden i Kivik. Jag älskar äppeltavlan som är den stora attraktionen på marknaden;-)

Ha en härlig vecka! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar