söndag 9 september 2012

Bröllop!

Vilken vecka det har varit...hoppas verkligen att nästa vecka blir lugnare och snällare. Jag har haft övermycket på jobbet, mycket som varit struligt, frustrerande och oplanerat. Jag gillar när det är full fart men när det blir så att folk blir sura, stressade och gnälliga då är det inte kul. Ovanpå detta har det varit lite annat som "stört" vardagen.

Jag gick in i en otrevlig diskussion, tog åt mig och brast. Efteråt pratade jag med en vän och fick precis det stöd jag behövde! Underbara du, du vet vem du är, tack! Det som hon så helt rätt sa var att jag inte var arg på själva diskussionsämnet utan på mig själv som tillät denna person få mig att reagera. Jag är känslig och efter en tuff vecka ännu mer känslig. I normalfallet brukar jag inte bry mig särskilt mycket när någon försöker mästra och köra besserwisserstilen. Förr kunde jag gå igång men med åren har jag lärt mig att ignorera, det lönar sig liksom inte. Den enda som förlorar är jag själv och det var precis vad som hände igår...

Förra lördagen var vi på bröllop! Härligt med bröllop, kärlek och glada människor och små mysiga upptåg:-)

Vår goda vän Tine var fotograf

Lille Noah är brudparets son

Fredrika och min vän Ellen var tärnor




Carolina hade själv sytt sin klänning och den
lilla "koftan" hade hon sytt av sin mormors
nattlinne! 
Brudgummen cyklade och bruden satt där fram
Tåget tog gästerna från kyrkan till festen,
gästerna/kompisarna spelade hela vägen

Den fina bänken hade vi lagt ihop till,
den kommer från Lödde Plantskola,
jag måste åka dit!
Jag hade Malene Birger klänning
Christoffer sjöng till Carolina både under
vigselakten i kyrkan och under 
middagen, såååå fint!
Bröllopstårtan hade Hilda gjort

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar