onsdag 26 september 2012

Magine -en revolution!

Nu går det snabbt...det är helt omöjligt att hinna med. Jag har Facebook, Twitter, Linkedin och Instagram. Nu har jag också skaffat Pinterest som jag tycker är coolare än Instagram. Då plötsligt dyker Magine upp...förvisso något helt annat...det är en app där du kollar på tv direkt från din platta. Ser coolt ut, du har en tidslinje med veckans tablå där du lätt som en plätt klickar runt på tv-programmen. Om du kollar på något som går just nu kan du dra det tillbaka och se det från början. Tekniken ska va fantastisk och helt enkelt bara funka! (trots att det ännu bara är en betaversion)

Kolla på Peter Jardenbergs blogg där han lagt en film som visar Magine lite bättre. http://jardenberg.se/b/tv-med-magine-nu-ar-det-dags-for-en-revolution/ Jag tror du måste kopiera länken och klistra in i din web browser, Blogger appen har sina begränsningar...

Precis som för Pinterest behöver du en inbjudan. (bilderna har jag lånat via Google images)

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar