måndag 28 januari 2013

Den lilla söta, extremt stökiga, svarta <3

Det känns som att jag är småbarnsmsmma igen...den lilla svarta väcker mig säkert tre gånger per natt. Den enda skillnaden är att jag inte gosar och letar napp eller ger välling...JAG blir galen och ryter "lägg dig i korgen" eller "tyst!" eller nåt annat ilsket som jag inte ens minns just nu...men söt är hon, kelig och alltid glad, älskar motion precis som jag, ger mig bästa friska luften varje morgon kl 5.55...hon smutsar ner, drar in grus och hårar, äter illaluktande grisöron och gnäller högljutt om man inte gör som hon vill...vi älskar henne men i natt ska hon och jag ha skilda sovrum!

Jag känner en gullig tjej och bloggare, Annica som bloggar på soulcityguide.com, som inspirerar med snygga outfits. Tack Annica för Hunkydory vårinspiration, älskar vitt och Hunkydory! Jag lånade några bilder från vårkollektionen på deras site.

Jag återgår till Forbrydelsen, så spännande! Vi kör just nu avsnitt efter avsnitt kväll efter kväll...så ofta vi hinner. Det är vardagsmys!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar