onsdag 23 januari 2013

Inspiration och saknad #livet

Första tiden var okej, det var till och med lite mysigt att bara vara jag och Kristian här hemma. Ett tag...inga skor i hallen, väldigt lite tvätt, vi handlar inte så ofta, allt är ju kvar i kylen...ingen mascara i handfatet, ingen som klampar in mitt i natten efter en fest...men nu, efter snart två månader, får dom gärna komma hem! Väldigt gärna! Inte bara för att gå ut med hunden;-) Jag saknar er mina älskade barn!

Min fina systerdotter, Magdalena, saknar också sina kusiner. Särskilt Sanna som hon pratar om allt med. Fina bilder på hennes blogg, kolla här http://memagdis.myshowroom.se/2013/01/20/minnen-3/ (dumt bloggverktyg som inte kan göra en snygg länk...). Sweet cousins!

Sanna är inte så bra på att lägga upp bilder på Facebook men det är Christopher's flickvän, här kommer några fina från Kambodja.

Och lite vårinspiration från Indiska såklart! Alltid så fina bilder, dom är jätteduktiga på bild men också med sin Facebook och sitt fina sortiment. Bilderna har jag lånat där. Deras kläder ser fina ut men tyvärr känns dom inte lika fina i sin kvalitet. Underbar inredning. Jag var där igår och hittade fina, stora kuddar till trädäcket i vår...kanske bäst att passa på...gilla deras Facebook sida så får ni fin inspiration då och då. När ni ändå är där så gilla BRIOs sida också för den är mitt projekt!

Kram <3




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar