söndag 27 januari 2013

Lite tjejhelg

Känner mig lite opeppad just nu...skulle nog behövt en vecka eller två på någon sandstrand någonstans. Blir väldigt inspirerad av mina ungdomars fina bilder. Men så blir det inte denna vintern, jag hoppas det blir så nästa vinter. I år har vi valt Österrike, skidor i solen vecka 13. Med en massa fina vänner! Ska bli så härligt!


(Jag lånade några fina bilder från Google, sol, snö och vänner - jag längtar!)

Helgen har jag tillbringat ensam hemma, Kristian har varit i Stockholm. Jag gillar när jag får min egen tid men är så glad att jag har någon att längta efter och som kommer hem igen <3 Helgen har verkligen gått i tjejernas tecken...fredag kväll var vi ett stort gäng som firade Mia 45 år på Hipp, Mia bjöd 10+ (vet inte riktigt hur många vi blev) på lite gott att dricka i form av bubbel (och öl till mig). Ett gäng fortsatte sen till Lemongrass där vi käkade, jag valde som vanligt Crispy beef. Denna gången var den riktigt god! Som vanligt fullsatt på LG.
Mia och jag

Igår hade jag en lång härlig lördag med långpromis med Sheila och sen en lång mysig fika med Ottilia. På kvällen såg jag Snabba Cash II - dålig och alldeles för blodig och rå. 2 av 5 max!

Idag har jag haft brunch med Cina och Lena och i eftermiddag fika med Jeanette. En riktig tjejhelg! Mysiga samtal, härligt att catch up lite:-)

Jag är inte så bra på att fotografera, dels har jag en kass mobilkamera (Samsung) och dels så faller det sig inte helt naturligt att fota...men jag ska bli bättre!

Puss och kram, trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar