söndag 11 september 2011

Lite kalabalik igen



I våras skrev jag om lite kalabalik, ett litet företag med jättefina armband bland annat. Jag köpte ett och har det på mig nästan varje dag, det är så fint och annorlunda och piggar upp alla kläder. Det enda problemet jag har är att jag inte kan sätta på mig det själv, löjligt eller hur! Jag måste alltid be någon om hjälp varenda gång...den här fina bilden hittade jag på deras fina blogg, lite blogg. Det är ett så mysigt litet företag, en liten del av mig skulle kunna tänka mig ett sånt där coolt litet företag med coola produkter som skapar lite skriverier och snack och gärna "vill ha" som lite kalabalik gör hos mig!


Det där med "litet" i företagsnamnet gillar jag. Tänker också på "Användbart litet företag" som gör spel, det namnet tilltalar också mig. Kanske ska mitt kommande företag heta nånting med "litet" då..."litet åsa" kanske, med litet Å;-) 


Idag fick vi en sån där fantastisk eftermiddag med sol och värme (efter världens åskoväder)! Ut med Fatboy och sen låg jag där och bara hade det så skönt! Sen blev det mitt senaste favoritträningspass, Body Combat. Jag gillar kombinationen av att få boxas och sparka, det är svettigt och tiden bara rusar iväg samtidigt som det bränner så gott!  


Nu ska jag tvinga mig till sängen igen, klockan ställs på sju och måndagen börjar med den härliga tjejfrukosten som startat för säsongen igen! 


Ha en mysig vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar