torsdag 22 september 2011

Liten + film + iPad?

Igår äntligen var jag på massage! Hur kan man gå i flera veckor och ha sprängont i nacken och veta att massage hjälper och sen inte ta sig i kragen och gå? Hur dumt som helst! Jag har dessutom världens bästa, hårdaste och trevligaste massör. Anna heter hon och finns på Headon i Malmö:-) Hon verkligen trycker och masserar, inget trams där inte. Jag har världens konstigaste träningsvärk på kvällen när jag har varit där.


Efter massagen var jag på Melvin´s och käkade frukost med Ellen och Camilla. Jättemysigt:-) Art var också med, han är så otroligt söt och glad! Och Ellen är så otroligt gravid och söt och glad:-) Ja, Camilla och jag var också glada men vi kom inte med på någon bild...


Vid ett annat bord satt det tre tjejer och fikade, en av dom hade sin lilla dotter med sig. Men visst var det något som var lite konstigt, hon såg lite ledsen ut tyckte vi? Tills vi såg att hon satt och tittade på film i en iPad som snyggt hade ställts fram till henne...först tyckte vi nog "nä men så kan man väl inte göra", men hur ofta gör man inte så hemma? Sätter barnen framför en film så det blir lite lugn och ro en stund? Det är väl ändå helt okej, så fick flickans mamma fika en stund med sina kompisar. Bara för att man har barn innebär det ju inte att man är ägd 24/7. (jag smygtog en bild)


Det finns säkert dom som tycker att jag har helt fel, men visst är man ingen dålig mamma bara för att man inte BARA är mamma?


Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar