tisdag 20 september 2011

Tips och kontakter mottages tacksamt

Jag har lovat mina barn att inte skriva särskilt mycket om dom så det tänker jag inte göra. Men ändå måste jag berätta att jag är så stolt över dessa två härliga ungdomar! Hur dom driver sina liv, deras planer, deras fantastiska vänner (dom flesta ända sedan småbarnsåren) och hur fantastiskt dom hanterar livets motgångar. Det är med glädje och tilltro jag "släpper" iväg dessa två ut i vuxenlivet. Redan nu har det börjat och som jag skrev häromdagen är det en blandning av sorg och glädje att det börjar bli dags. Resorna är inplanerade...Älskar er mina fina! <3


Idag är det tisdag, en fantastisk morgonrunda blev det, i strålande sol! Trötta hundar efteråt...


Nu är det fokuserat jobbsök som gäller. Jag har gett mig själv tre månader, sen hoppas jag att jag hittat rätt. Jag har två spår;


1. Fortsätta inom reklambranschen som projektledare, gärna strategisk projektledare med ett härligt team, bra kunder och en del nätverkande/newbuiz. Jag skulle gärna vilja utnyttja min internationella erfarenhet och erfarenhet av varumärke, budskap, event och den digitala sidan. Gärna med en stor portion sociala medier också såklart!


2. Tillbaka till kundsidan, gärna ett spännande företag med ett starkt varumärke och ett jobb med fokus på kommunikation, varumärke, budskap och strategi. Internationell miljö är ett plus men inte ett måste, ledarskap likaså.


Önska mig lycka till!


PS. Tips och kontakter mottages tacksamt:-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar