tisdag 7 februari 2012

#nyttjobbimorgon

Nu är det verkligen dags...imorgon börjar jag jobba! Det känns lite märkligt att tre månader har gått så fort! Tre månader fyllda av jobbjakt, intervjuer, jobberbjudanden, tankar över vilken väg jag skulle välja och dessutom tre veckor i Kambodja.

Jobbet jag ska börja är som projektledare inom marknadsföring på Brio, ett av våra svenska superbrands. Vi var många som sökte jobbet och jag fick det, det känns jättekul! Jag älskar marknadsföring och kommunikation, att jobba internationellt och att jobba med starka varumärken. Mitt nya jobb har verkligen allt detta!

Min söta systerdotter, Magdalena, har som hon själv skriver i sin underbara blogg Memagdis.devote.se; "Liten fjortiz börjar man bli jag vet;)<3". Dessvärre har den här söta fjortizen börjat svära som en borstbindare...nu har jag lovat henne en extra fin födelsedagspresent i maj om hon slutar! Eftersom hon bloggar varje dag kommer jag ha järnkoll på hur det går! Heja Magda!


Ha en härlig kväll!

1 kommentar: