söndag 10 mars 2013

Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag förstår mig inte helt på genus diskussioner och debatter som dyker upp väldigt ofta. Vad är problemet med rosa för flickor? Hur kan Friends dockor från Lego bli en så het diskussion? Eller som nu när JC körde en liten kampanj till oss tjejer på internationella kvinnodagen?

Bra kommentar från JC:s vd när han fick frågan;

"Hur ser du på egentligen på det inträffade?"
"Det är som i den där gamla filmen du vet. Det blir aldrig som man tänkt sig"

För JC så är detta egentligen bara bra tror jag...dom får ju en hel del uppmärksamhet;-)

En Påsk förpackning från Marabou som däremot får tummen ner från mig ser ut som en äggförpackning och innehåller förutom fyra chokladägg även två skedar. Förpackningen är en relaunch från 2005 och är riktigt trist tycker jag...

Däremot gillar jag NK's vårkampanj NK av MIG. Du gör din egen moodboard, kolla nkavmig.se, du kan vinna 10000 för bästa moodboard.

Nu blir det hotellfrukost på Torekov Spa och Hotel för mig och min vän Camilla. Vi har varit här hela helgen och bara myst och slappat. Härligt!

Ha en skön söndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar