söndag 16 oktober 2011

Det blir ett kort inlägg...#Änglamakerskan

Söndag kväll, avslutade helgen med ett combatpass (box och kickar), god middag och bubbelbad med tända ljus. Nu sitter jag med dom sista 100 sidorna i Änglamakerskan (Camilla Läckberg). Den har varit läsvärd men det är först nu efter 250 sidor som det drog igång och blev spännande! Det blir med andra ord ett kort inlägg;-)


Jag brukar inte skriva så mycket om det vi kallar "yta", alltså dagens outfit, smink och vad jag har på mig. Jag älskar snygga kläder men inte så att jag måste berätta för alla vad jag har på mig alla dagar...men...jag går just nu runt och funderar på vad jag ska ha för jacka i höst? Jag har absolut ingen aning om vad "man ska ha", vad som är modernt eller vad som finns. Några tips? Säg bara inte skinnjacka för det har jag, eller päls för det gillar jag inte.


Ha en bra söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar