måndag 17 oktober 2011

Hur ofta sorterar/städar du din garderob?

Före...
Varför är det så svårt att komma igång med vissa saker? Jag är ändå en tjej som tränar ofta och regelbundet och har gjort det i hela mitt vuxna liv i princip. Till exempel så är det en typisk sak som många har ångest över att dom inte kommer igång med...liksom långa långa rundor med mina hundar, det gör jag varje dag (nästan)...men det som jag har så svårt att komma igång med är en sån enkel sak som att sortera och städa ur min garderob! Varför är det så svårt!?


Jag har tänkt på detta ett par veckor och pratat om det i några dagar men fortfarande är det inte ens påbörjat...i vilket fall som helst, kära vänner, så ska jag göra det NU!


...ska bara dricka en kopp te tillsammans med tre rutor Lindt mörk choklad med havssalt;-)
Belöningen...
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar