söndag 9 oktober 2011

Från Österlen till Marbella

Plötsligt bara tappade jag lusten att blogga, men bara för en stund. Dessutom har inte tiden räckt till den senaste tiden. Det har varit ett jättetempo, full fart och mer än så...


En helg på Österlen och Äppelmarknaden och en helg i Spanien och Marbella och där emellan har jag sålt mig själv...det är så roligt att när man börjar berätta att man söker jobb så hör folk av sig och man springer på möten och intervjuer om vart annat. Jag hoppas att det snart kommer in lite skarpa erbjudanden också...


Min pappa har ett mysigt ställe ute på Österlen, tyvärr inte vid havet men i skogen uppe på Brösarps backar. Dit åker jag emellanåt och bara slappar, springer och åker ner till havet (Vitemölla, Haväng eller Kivik), helt underbart! Sanna följer gärna med och hundarna älskar att springa omkring i skogen. Det var jag, Sanna och hennes fina vän Susanna som åkte ut. Vädret var fantastiskt!
 Hurtiga joggingtjejer

 På Äppelmarknaden fick vi besök av Lena
 Årets Äppeltavla



Förra helgen var jag med 15 snygga tjejer i Marbella. Vår gemensamma vän Veronica (från Unica of Sweden) fyllde 40 år och detta var vår present till henne. Fyra dagar i Spanien fyllda med sol, vin, mat och fest såklart. Det blev verkligen party! Helt vilt och helt omöjligt att förmedla...





















Igår var det dags för 40-årsfesten, den blev ungefär lika vild...jag vet inte om det är något som händer när man är runt 40 för festerna har blivit helt galna med dans både på bord och stolar...


Nu ska jag lägga huvudet på kudden tillsammans med senaste Läckberg, för så mycket läst blev det inte i Spanien;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar