lördag 15 oktober 2011

Ett steg i taget...trädgården går framåt

Vilket fantastiskt underbart höstväder! Den här helgen har vi inga stora fester så det blir mycket frisk luft, träning, fika och den typen av helg istället. Ska bli riktigt skönt efter flera festhelger den senaste tiden.


I går var vi på kalas hos familjen Senften, både Rolle och Johanna hade fyllt år. Det är en tradition som familjen håller hårt i, även om vi inte springer ner dörrarna för varandra särskilt ofta så ses vi så här emellan varven. Vi som ses är familj och nära vänner, vi var säkert 30 personer igår.


I dag blev trädäcket runt bubbelpoolen klart, det blev jättefint! I nästa vecka kommer sjöstenen som ska ligga runt om och till våren ska vi plantera lite japanskt gräs. I kväll blir det tjejbad och då tänder vi ljus runt poolen, det kommer bli superfint:-)
Nu ska jag ta tag i min garderob...ju större garderob desto enklare att sprida sina saker, åtminstone när det gäller mig. Jag har en jättefin walk in med hyllor, lådor, smyckelåda, skolådor osv osv men just nu är det kaos där inne. Dessutom ska sommargarderoben backa in till förmån för höst/vinter. 


Sist men inte minst...Sony Ericsson presenterade ett bättre resultat än väntat, det gläder mig verkligen! Efter sex år på SE ligger dom mig varmt om hjärtat, stort grattis!


Ha en härlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar