tisdag 11 oktober 2011

På g igen

Efter Spanienresan har det inte blivit mycket tränat, dels har jag tränat mycket i höst och dels så var resan till Spanien ganska tung för kroppen. Vi varken sov eller levde särskilt sunt kan man säga...men nu är jag på gång igen:-) Det är ju tur att hundarna håller en igång så man inte tappar helt. 


Jag har ju skrivit om Carlos NTC-pass...i kväll var det dags igen. Irene, Mia, Åse, Annelie och jag körde stenhårt! Just nu värker hela bakre delen av kroppen och det märkliga med mig är att jag njuter av det. Idag har jag till och med börjat fundera på en ny omgång Bootcamp...men än så länge är det bara på funderingsstadiet;-) 


När jag kom hem från passet stod min älskade och lagade fantastisk kyckling med timjan och vitlök och på bordet stod en helt underbar höstbukett! Love you Kristian <3


Vi försöker också planera en resa till jul...jag vill yoga, träna, sola bada och Kristian vill chilla och äventyra i Laos och Kambodja. Undrar hur vi ska få ihop det? Inte helt enkelt kanske. Några tips? Jag tror inte det blir särskilt mycket av yoga och träna om Kristian får bestämma så det lutar nog åt att det blir som han vill...såvida jag inte hittar något som passar oss båda?


Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar