tisdag 1 maj 2012

Att göra...

Jag fattar inte att vi hade en lång lång ledighet framför oss, fyra dagar och nu är det snart dags att jobba igen...jag har farit runt och fixat hur mycket som helst men ändå har jag saker kvar som måste göras. Inte har jagslappat och läst bok, inte har jag varit ute mer än en enda långrunda och inte har jag gjort studentinbjudan heller...eller lagt ut dom där kläderna på Tradera...det är alltså bara att sätta igång och trotsa tröttheten efter nattens fest och börja... Studentinbjudan...vi var ju så dumma förra året och gjorde en jättefin inbjudan till Christopher's studenter så nu måste vi göra en lika fin inbjudan till Sanna's såklart...jag tror inte det finns någon annan typ av fest som är så stressande, innehåller så många olika ingredienser och tar slut så tidigt som en studentskiva...man lägger in hur mycket som helst och klockan 23 har alla gått hem eftersom det är en dag mitt i veckan och folk ska upp och jobba och eftersom folk oftast har flera studenter att uppvakta under kvällen. Men nu tar vi en sak i taget och börjar med inbjudan, imorgon beställer jag tårtan (till hur många då?!) ikväll väljer jag foto till skylten. Fast först ska jag nog vila en stund på soffan så jag orkar med "Att göra listan" på jobbet imorgon...tänk om jag hade kunnat anlita en festfixare, det hade varit nice! Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar