tisdag 29 maj 2012

Mors Dag presenter

Jag fick ett par fina löpskor på Mors dag. Sån lyx att gå in på Löplabbet och få ett par riktigt fina, väl utvalda bra skor att springa i! Det blev jag verkligen glad över. Jag medger att jag inte har varit alls duktig detta året, jag är mest ute med hund och powerwalkar vilket såklart inte är fel. Annars blir det mest pass på gymmet, spinning, combat och power hour. Det tänker jag fortsätta med men jag funderar på att lägga in ett löppass i veckan framöver och kanske det till och med utvecklas till två gånger efterhand som jag blir taggad. Det är så det brukar bli.


Tyvärr blev det ingen Army Fitness morning camp. Det kändes som en sak för mycket just nu. Jag är faktiskt ganska nöjd med att jag insåg min begränsning där:-) Dessutom har jag så svårt att få med mig någon, jag vill gärna ha en kompis med mig, det är lättare att peppa då! Vi får se, jag ger mig inte, det kommer när det kommer.


Av Sanna fick jag ett underbart doftljus från Meloa, jag verkligen älskar när barnen ger mig något dom har valt och funderat ut. Det är sånt som dom känner att jag tycker om, det är så mycket värme och kärlek i det. 


Båda barnen var hemma och åt i solskenet på altanen, hela familjen samlad, det är underbara stunder som jag tar vara på <3


Kärlek är härligt helt enkelt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar