fredag 5 oktober 2012

#Coloursbyindiska

Så himla skönt det är att jobba hemma ibland. Jag får så mycket gjort, tänkt och planerat. Planeringen är ju ganska viktig som projektledare och tänket hinner man inte alltid med på kontoret i öppet landskap...Så idag sitter jag och tänker och tittar på medan bonden plöjer åkern på alla sockerbetorna utanför mitt fönster. 
 Som vanligt började dagen med PW med hund. Jag 
kunde inte låta bli att gå in i denna trädgården och ta en bild på dom fantasktiska
hortensiorna. Dom mörkare rosa i bakgrunden ska jag försöka hitta
en plats till i min trädgård...helt utan gräsmatta;-) 
Dagens utsikt
Jag älskar ju som bekant spännande varumärken och hur olika företag jobbar med sina varumärken. Jag brukar skriva om olika företag som jag tycker jag gör det där lilla extra för sitt varumärke. Det ju inte saken sämre att några av dom också har fantastiska produkter i sprakande färg och form. Som Indiska...me like a lot! Dom är duktiga på att jobba med samarbeten, kampanjer och bilder. Jag blir så inspirerad, det har kommit in mycket därifrån i vårt annars väldigt vit och svarta hus, både ute och inne.


Nu har dom gjort en kul utomhuskampanj i Malmö, Gbg och Stockholm. Dom kör en stickat-kampanj i höst för att sätta lite färg på tillvaron. Folk fryser när det är höst och då passar Indiska på och visar upp sitt stickat-sortiment. Dom har satt halsdukar på människors cyklar runt om i städerna plus en lapp som berättar om tävlingen dom kör på Instagram. Klockrent tycker jag! Kopplingen "på riktigt" till "på nätet" är helrätt. (Bilderna har jag lånat på Indiska.com)

(Om jag däremot ska säga en negativ sak med Indiska´s digitala kommunikation så är det att dom borde uppdatera sin blogg lite oftare...)

För att lysa upp min höst köpte jag igår en mysig sjal och ett flytljus till bubbelpoolen. Bor du i eller i närheten av Vellinge ska du absolut kolla in den nya butiken i butiken MeMagou! Jättefina kläder, sjalar, boots och smycken från Unica

Nu blir det lite lax till lunch, mer jobb och sen räkmys med Kristian och säkert ett bad i poolen med mitt nya ljus:-) 

Ha en härlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar