måndag 15 oktober 2012

Leva sin dröm


Vad skulle du göra om du inte skulle göra det du gör idag? Det är något jag har tänkt på fram och tillbaka sen jag lämnade min sexåriga relation till Sony Ericsson för ett par år sedan. Jag hade sex fantastiska år på SE med massor med spännande projekt, resor, tjänster, event, utbildningar och framför allt underbara människor från hela världen. Flera har jag kontakt med fortfarande, vänner som står mig nära och betyder mycket för mig.

Efter SE har jag haft ett par kul jobb där jag fått jobba med fler spännande varumärken, en av dom saker som jag verkligen brinner för. Frågan är bara om det är detta jag ska göra kommande sex år? Om jag ska göra något helt annat så är det kanske nu jag borde göra det!? Jag har ett par drömmar men frågan är om jag har modet...?

Ett par av mina vänner från SE har tagit ett spännande steg och flyttat till USA. Hira har fått ett spännande jobb i Seattle och Ellen är mammaledig som en riktig american housewife:-) Igår kunde man se henne mingla med andra SWEA tjejer hemma hos Maria Montazami, kolla bilderna på Maria´s blogg

Mina underbara ungdomar och några av deras vänner ska iväg på sitt livs resa. Fyra månader med ryggsäck i Asien. Det känns tufft att båda ska vara borta så länge men jag är stolt över hur dom har jobbat, planerat och följt sin dröm!

Hur lever du din dröm? 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar