fredag 19 oktober 2012

Store check i London


 

Tillbaka efter två härliga dagar i London! Som jag älskar storstäder och London speciellt! Vi har gått och gått och gått, varit igång från tidig morgon till sen kväll. Sett massor med leksaker och hur man exponerar dom i butikerna och även i en fantastisk sagomiljö på Harrods. Det är en gammalmodig bransch som jag gärna skulle vilja se tänka mer modernt och coolare. Efter drygt ett halvår i branschen så inser jag dock att det är en ganska omöjlig tanke, det gäller att helt enkelt se det som klassiskt och men fin tradition istället;-)

Vi har gått runt i centrala London (Oxford street, Piccadilly Circus, Regent Street osv), Soho, Covent Garden, Knightsbridge, Hyde Park, Chelsea, Putney...ni förstår, många långa promenader blev det! Det stora just nu verkade vara Skyfall...hela Harrods var ett stort James Bond hus, skyltfönster och allt präglades av den kommande Bond filmen.





 LV skyltade fint
 Mitt inne i Topshop på Oxford Street kunde man
köpa Cupcakes
Det var tomt i undergrounden den sista biten
till Heathrow;-)
Idag är jag trött, konstigt yr nästan, ögonen vill inte riktigt öppna sig och huvudet känns tungt...ska jobba klart och sen soffan. Skulle gått ut ikväll, hade verkligen sett fram emot det, men frågan är om jag riktigt orkar. Får se i eftermiddag.

Nu ska det fortsätta jobbas, mässor, fotograferingar och en massa annat ska fixas!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar