fredag 26 oktober 2012

Det blir en hemmakväll i Hököpinge

Jag tycker inte att jag är en gnällig person men efter tre dagar med krampont (är det ett ord?) i magen så måste jag gnälla. Jag vill bara krypa ihop i min säng och sova, varje gång krampen kommer så måste jag krypa ihop och vänta ut den.

I onsdags gick jag och tränade och tänkte att det säkert skulle försvinna av det...sen försökte jag sova 12 timmar och tänkte att det skulle gå bort av det...nu har jag sagt nej till aw och tjejmys ikväll och tror att det ska bli bättre om jag ligger hemma ikväll. Håll tummarna för det!

Jag har kört på så gott jag har kunnat ändå. Just nu är det massor med fix på jobbet med fotograferingar, katalogproduktion, en mässmonter som ska sättas ihop med allt från utseende, bilder, flow, barista bar, give aways, snygga värdinnor, PR event och inbjudningar ...riktigt roliga projekt. Jag får också jobba med bästa kreatörerna och med ett fantastiskt fint och värdefullt varumärke! I förra veckan fick vi förnyat hovleverantörsskap vilket känns väldigt fint för en royalist som jag. Jag gillar vårt kungahus och firade bland annat Victorias bröllop stort och grät när Daniel berättade om den lilla nyfödda Estelle...nu ser jag fram emot ett nytt bröllop nästa sommar;-)

Igår trotsade jag magen och gick på premiäröppning och  köpte en fin skål på Glimma, spännande butik i Malmö som drivs av min kompis Catharina! Marockanskt, Lite Kalabalik, kuddar, lite gamla fina möbler och annat fint till ditt hem. Sen lärde vi oss sätta upp håret på salong. Tyvärr tog jag ingen bild på mig själv...men jag lärde mig locka håret med plattång och fick en fin vardagsuppsättning som mer liknade festuppsättning! 







 Nu är det dags för en hundrunda och sen en hemmakväll med Xfactor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar