tisdag 16 oktober 2012

På väg till London


I kväll ställer jag klockan på 4.50...usch vad jag inte tycker om det. Men det är inte så ofta längre så det ska nog gå. För några år sedan när jag jobbade på Sony Ericsson stod klockan ofta på den tiden och taxin tog mig ofta till Köpenhamn för flyg någonstans. När jag lämnade SE var jag glad att komma ifrån allt resande men idag reser jag alldeles för lite och saknar det...blir man aldrig nöjd?

Hur som helst i morgon åker jag till London, ska bli härligt. Jag gillar den staden jättemycket. I två dagar ska jag och min kollega åka runt och titta på leksaksaffärer och få inspiration till kommande kampanjer och kommunikation.

Idag har jag varit i Ystad på seminarie, Internet i fokus. Många bra föreläsare och spännande ämnen. Jag är inte ensam om att kolla Facebook, bloggar och Twitter innan jag går upp på morgonen, inte heller är jag ensam om att ha datorn i knät framför tv:n på kvällarna. Jag är helt enkelt en vanlig människa 2012;-)

Jag ska berätta mer om dagens lärdomar när jag kommer hem från London. Taxen följer med till London;-)

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar