lördag 20 oktober 2012

En vårlördag i oktober...

 Höstfärgerna är grymma!

Undrar när rosorna i trädgården slutar blomma?
Vaknade utvilad till underbart vår/höstväder. Fick en skön halvlång promis med Sheila och sen en halvtimmes intensiv Tabata. Tabata är så himla skönt, jag älskar lördagar när jag inte är "dagen efter en fest" och börjar med pw och Tabata. Det är fem olika övningar som körs intensivt 8x20 sek med 10 sek vila emellan. Sååå skönt efteråt. 

Idag tvättade jag bilen och körde till Vellinge Plantskola och shoppade 500:- blommor. Sen blev det smoothie och bubbelbad med Linda. Plantering och en promis till, Fatboy i solen...ja, jag vägrar gå in när det är så fint ute. Njuter så av solen!

Nu ska jag vila och sen gå på spontantjejmiddag i Malmö. Kristian och ett gäng killar är i Köpenhamn lör-sön så då passar vi tjejer på att äta god middag och prata livet. Vi har inte setts jättemycket i sommar men nu har vi flera kul helger planerade i oktober-november. Härligt med ett så mysigt gäng som känner varandra så väl och har kul ihop, både killar och tjejer och alla tillsammans.

Ha en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar