onsdag 14 november 2012

Behind the scenes

Nu går tiden så snabbt att jag inte hinner med...det positiva är att jag sover hela natten utan att vakna 3-4-5-6 varje natt. Jag är förmodligen helt slut och sover stenhårt. Sen är det ju kolsvart halva dagen också och då blir man ju trött...varje morgon tar jag en Gerimax brus och hoppas att den snart ska hjälpa. Mötte en kompis på Ica idag, hon äter d-vitamin...vad gör ni för att pigga upp er? Förra året var vi på väg till Kambodja, tre veckor i solen, vilken lyx det var! I år blir det en hemmajul och sen ser vi fram emot en skidresa till soliga Österrike i mars! Förra skidresan gick till Avoriaz över påsken förra året tillsammans med Eva, Carina och Fritte.








Kambodja, Koh Rong <3
I morgon är det dags för min Facebook kampanj att rulla igång, Åh vad jag hoppas att den blir bra och positivt bemött. Jag har verkligen insett vad det är som är mitt nästa jobb och vilka bitar jag hoppas att jag ska få fokusera på. Tänk om jag hade vågat starta eget, vilken succe mitt företag hade blivit;-)

I övermorgon ska vi ha fest för en massa härliga vänner, det ska bli så kul! Hoppas allt klaffar med mat, bar, musik och att alla får kul! Mycket dans vill jag ha och sent ska det bli...

Denna veckan började med två dagars fotografering för en katalog jag håller på med. Jag har förmånen att i detta projekt få jobba med härliga människor, Lotta Diab AD och Jonas Ingerstedt fotograf. En riktigt duktig copy har vi också med i teamet, Björn Holmgren från Helsingborg. Ett riktigt bra team som jag hoppas kunna göra mycket tillsammans med i framtiden också. Lägenheten vi var i ligger på Gamla Väster, jättemysig med vita brädgolv, djupa fönstersmygar, kakelugn och dubbeldörrar - raka motsatsen till mitt hem.

Behind the scenes;-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar