fredag 2 november 2012

Det är ytan som räknas


Vilken film, En oväntad vänskap, helt underbar och helt oväntad! Glad, humor, tragedi, sorg, djup, glädje - den hade verkligen allt. Underbar Paris-miljö dessutom!

Idag är jag ledig, superskönt! Jag älskar dagar när jag kan dra mig, gå en lång runda med Sheila utan stress, läsa tidningen, bloggar, Facebook, städa lite, duscha och sen bara fortsätta softa. Riktig återhämtning från alla andra dagar när man rusar fram och tillbaka mellan mail och möten på jobbet. Ingen träningsstress heller eftersom jag har en veckas ledigt. Jag hoppas jag kan sätta igång igen på måndag. Magen är ok men inte helt bra.

Helgen ska vi tillbringa med ett helt gäng vänner, vi blir runt 20 pers som ska umgås två dagar uppe på Bjärehalvön i närheten av Båstad och Torekov. Ska bli jättehärligt. Vi ska äta, dricka, gå på stranden och bara vara. Tänk om vi hade fått samma väder som förra helgen! Tyvärr verkar det inte så, det blir regnkläder på helt enkelt.

Igår retade jag mig på Twinings dåliga copy, idag måste jag ge en stor eloge till Alcro för deras nya kampanj. Dom lanserar en ny exklusiv väggfärg som heter Pashmina helmatt. Det vill berätta det för inrednings- och designintresserade i åldern 25-55 år och tittar då på modebranschen och hur dom jobbar. Tillsammans med en kändisfotograf (Peter Gerkhe) har dom tagit modebilder under temat "Det är ytan som räknas" fast dom menar väggytan. Den humorn, copyn och tänket gillar jag! (Bilderna har jag lånat på Google)



Bra Alcro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar