onsdag 26 december 2012

Fjällbackamorden

Det blev en jättemysig jul i S Sandby hos min kusin och hennes familj. Vi blev 12 på julafton och 10 på juldagen. God julmat, Kristian's sill gjorde succé, fem sorter hade han gjort. Härligt att fira med släkten, särskilt med tanke på att barnen inte är hemma. Morbror Bosse tog gruppbild som alltid när några av släktingarna samlas. Och jag fick jättefina julklappar av Kristian, nya fina kläder bl a Filippa K och Laila Bagge's "headset halsband" som jag hade önskat mig. Fina klappar av min pappa fick jag också:-)

Sanna har gjort verklighet av sin dröm att tatuera sig. Jag har alltid sagt att man ska göra det man känner är rätt oavsett vad andra tycker. Sanna är en stark tjej som vet vad hon vill, det gör mig stolt och glad. När jag ser bilderna dom lägger upp från sin resa ser jag lyckliga barn!

Ikväll blir det Fjällbackamorden, producerad av min barndomsvän Helena Danielsson! En riktigt duktig tjej som också står bakom Svinalängorna. Visst är det kul när man stöter på gamla vänner och som man som i detta fallet både kan glädjas med och vara stolt över. Så himla coolt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar