lördag 1 december 2012

Önskelista, del ett

Har börjat fundera på vad jag önskar mig i julklapp! Det som kom upp var några smycken och ett skåp! Jag älskar skåp men har inte ett enda i vårt minimalistiska hem. Alla gamla fina har jag gjort mig av med genom åren. Jag har ju flyttat från skånelänga till moderna lägenheter till 20-talshus med stukaturer till gammal knarrig lägenhet till toppmodernt hus. Många är skåpen som har passerat och sen har jag ju fått en sambo som också har åsikter om vårt hem...för ett år sen hade jag ett furuskåp på prov som jag skulle måla. Men jag kunde inte komma på i vilken färg och sålde det till kompisar. Dom målade det svart och plötsligt ville jag inget hellre än att få tillbaka det! Så C och C Lomfors, läser ni detta så kanske ni vill sälja tillbaka det;-)?

Här kommer lite bilder (och inspiration) på min önskelista. Det kommer en del två också för jag önskar mig såklart mycket annat också! Bilderna har jag lånat på Google.

Ha en mysig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar