måndag 22 augusti 2011

En helt vanlig måndag

Härliga sensommar, så underbara kvällar (och dagar) vi har just nu. Kan väl vara okej med tanke på dom senaste veckorna...ikväll var jag på bio med min vän Camilla. Först åt vi på Davidhall, jag fick dom godaste kycklinggrillspetten med myntayoghurt mmm.

Filmen vi såg var Kyss mig, en svensk film. Helt okej eftersom jag älskar svenska filmer och våra duktiga svenska skådisar. Jag tror inte recensionerna är 100%, det händer ingenting oväntat, inga överaskningar. Men som sagt en ganska mysig film att vila ögonen på ett par timmar. 

Imorgon är det jobb igen, jag ska förbereda stort kundmöte i Eskilstuna...sen blir det Carlos och Power hour. Egentligen skulle jag sen vilja fara tillbaka in till stan för att se Orup. Men sen ska jag upp före 05.00 på onsdag för en heldag på resande fot och ett par timmar i E-tuna...

Idag började skolan, tänk att vi bara har ett "skolbarn" kvar, sista året på gymnasiet...nu behöver vi dessutom försöka hitta någon snäll människa som kan tänka sig att gå ut med två små hundar mitt på dagen så vi kan jobba i lugn och ro. Mitt ständiga orosmoment, hur ska vi lösa detta? Jag skulle önska att hundar inte behövde kissa mer än morgon och kväll, mycket enklare. Så har ni en tonåring i området eller någon annan som går hemma som vill motionera och få lite luft mitt på dagen, hör gärna av er!

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar