söndag 21 augusti 2011

Mitt nästa jobb?

Så börjar snart min näst sista vecka på jobbet...sen blir det spännande att se vad som blir mitt nästa jobb! Jag vill antingen fortsätta på byråsidan eller tillbaka till kundsidan, allt beror såklart på vad det handlar om. Just nu drar jag i kontakter och berättar att jag snart är ledig för nya uppdrag. Hittills har det varit så jag har fått mina jobberbjudanden. En ganska spännande period när man inte riktigt vet. Fast jag vet vad jag drömmer om! Det kan bli verklighet och då ska jag berätta;-)


Helt klart är i alla fall att mitt nästa jobb handlar om kommunikation, det är det jag kan och det jag brinner för. 


Men först ska jag avsluta mitt jobb på PS, den här veckan blir en sån där vecka som jag gillar. En dag på möte utanför kontoret, alltså inte fem dagar på rad vid samma skrivbord. Fast det innebär också att klockan ställs på 05.00...det gillar jag inte!


Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar