söndag 28 augusti 2011

Apple - Think different

Sköna söndag är slut och nu återstår bara en snabb runda med hundarna (Sanna är på bio) och sen en stund med läsplattan i sängen. Sista tre dagarna på jobbet och ett stort projekt att landa första deadline på torsdag och överlämna till en kollega innan jag lämnar. Det blir intensiva dagar. Skönt att jag har haft en lugn helg, inte en enda fest. Jag har bara tränat, powerwalkat, slappat, läst och umgåtts med en och annan god vän och tonåring.


Jag hittade förresten en sajt som har plockat ut "top ten" av alla reklamfilmer från Apple. Ganska kul att se. Till exempel den här, "Mac vs PC-serien" som heter "Virus", helt underbar tycker jag,
eller den här,
Ni kan kolla alla tio här på "Advertising Age"

Tipsa gärna om kommunikation/marknadsföring/byrå jobb i Skåneregionen!


God natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar