tisdag 30 augusti 2011

Fika vs lunch, fika vinner!




Någon som varit på Dominikanska? Kristian ska dit med jobbet i februari, man kanske skulle ta sig dit och möte upp? Ja, vi får väl se:-) Ska nog kolla upp det lite närmre!


Imorgon är min sista dag på PS, det känns riktigt tråkigt! Vi hade hoppats att det skulle bli annorlunda men det blir inte riktigt som Malmö-kontoret hade tänkt sig. Det tar ju ett tag att bo in sig och bli en "i gänget" och så måste jag lämna dom...såååå trist! Men om någon söker duktigt reklamfolk (AD, produktionsledare, projektledare, utvecklare) så hör av er! Jag vet några stycken:-)


Så är man ledig ett tag, förhoppningsvis bara ett kort tag. Men i vanlig ordning när jag kollar kalendern så har jag fullbokat...det är minsann inte lätt att vara ledig...luncher, fikor, träningar, möten och annat avlöser varandra när man plötsligt har tid över. Det är fördelen att man hinner med att träffa alla och fika som jag älskar! Idag satt vi en stund på Kafferosteriet i Malmö. Vad jag älskar att sitta så på en uteservering och bara kolla in folk! Lovely! Att gå och äta lunch är bara ett måste som är riktigt tråkigt, dyrt och trångt. Men fika, I love!


Jag har fortfarande inte räknat ut mördaren så nu ska jag dyka ner i boken igen, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar