onsdag 6 juli 2011

Bootcamp vs PT

Hemma efter en dag i Stockholm,dagar som denna gillar jag och veckor som denna gillar jag också. Jag gillar inte veckor som är för långrandiga...ni vet, måndag till fredag på samma sätt. Dessutom är jag ledig på fredag och ska på fest imorgon kväll med en massa kul folk. Min goda vän och fd kollega har hyrt loungevåningen på Koi för att säga hej då till oss svenskar för att ge sig över till San Fransisco ett par år. Så coolt, Jonas! Ja, både festen och karriären såklart! Stort lycka till!


Igår fick jag följa med fina Mia till min första PT lektion. Alltså Personlig Tränare. Mitt på dagen i strålande solsken nere vid havet blev vi hetsade en hel timme med bollar, kettlebells, gummiband, hopprep och annat. Så superskönt! Efter ett antal veckors bootcamp i vinterkyla var detta ett annat kul sätt att variera sin träning på. Funderar på en månad med 10 PT pass. Vi får väl se:-)









När jag var på Bromma ikväll och skulle flyga hem kollade jag på heminredningstidningarna och fick syn på en som jag aldrig har sett tidigare...vem känner inspiration att köpa den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar