måndag 18 juli 2011

SIMPLY CLEVER

Jag har den senaste tiden blivit imponerad av ett varumärke som verkligen jobbar för att komma ur stämpeln som ett "not very hip to buy" till ett "almost hip and nice to buy" varumärke. Snygga annonser, bra Facebook närvaro, bra service, bra priser, bra kvalitet, snygg design på sina produkter och bra varierad produktportfölj. Ja, dom har nog en ganska lång resa kvar men någon eller några duktiga markandsförare/kommunikatörer har dom nog fått in i företaget för det har hänt massor det senaste året.


Mycket av det jag skriver kommer av egen erfarenhet, min man äger en. Själv har jag vägrat köpa. Men fortsätter dom så här kanske jag kan tänka mig en sån som min nästa, men det är det som är det märkliga, för i skrivande stund kan jag fortfarande inte tänka mig att köpa...och symbolen är inte lika fin som min bmw-symbol;-) Jag skulle förmodligen få lite pengar över om jag valde denna istället, varför är jag så fåfäng? Det är något med mig och bilar... 


Har ni listat ut vilket varumärke jag menar?




SKODA - SIMPLY CLEVER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar